suara rakyat suara keramat

suara rakyat suara keramat
Kerajaan sepatutnya takut kepada rakyat. Bukan rakyat yang takut kepada kerajaan

Sunday, June 12, 2016

Teruskan bodoh anda dengan mengundi BN/umno


Cerita lah apa pun tentang keburukan-keburukan yang umno/BN telah buat kepada rakyat dan bagaimana duit-duit negara telah dirembat... 

kita cerita tentang pemimpin-pemimpin umno yang telah rembat duit Bank Bumiputra dan tak bayar sampai lingkup dan tutup bank tu, tapi bila tiba pilihanraya umno menang juga.

Kita cerita pula tentang hal-hal MARA dan penyelewengan-penyelewengan yang telah berlaku, kita cerita juga tentang penyelewengan-penyelewengan dalam Tabung Haji, bila ada pilihanraya umno/BN menang lagi.

Kita cerita juga pasal PKFZ, pasal lembu-lembu yang tak duduk dalam kandang tapi duduk dalam kondomunium, kita tambah cerita bagaimana penyelewengan yang berlaku dalam PPRT dimana duit untuk orang-orang susah dan miskin dirembat, tapi bila ada pilihanraya umno/BN tetap menang juga.

Untuk dua pilihanraya yang akan berlaku kali ini isu-isu untuk di cerita adalah lebih hebat lagi iaitu 2.6 beliyun dan dalam akaun siapa wang itu telah dimasukan. 

Lepas tu kita tunggu lah tengok pada 18 haribulan malam nanti apakah keputusan yang telah dibuat olih orang-orang melayu kita yang mengawal dan memegang 60 % undi di dua tempat itu.

dollah yankee -
Tak tau nak kata apa dah kat orang-orang melayu kita ni...

2 comments:

  1. melayu belum sedar lagi tuan .....

    ReplyDelete
  2. Memang betul cash is king

    ReplyDelete