suara rakyat suara keramat

suara rakyat suara keramat
Kerajaan sepatutnya takut kepada rakyat. Bukan rakyat yang takut kepada kerajaan

Tuesday, January 05, 2016

Tambah sorang lagi ...


Image result for abu kassim sprm
"Saya tidak akan tunduk kepada tekanan-tekanan daripada mana-mana pihak pun dan saya tidak akan undur diri.."

Wahh...bunyi nya sangat tegas dan menakutkan siapa saja yang mendengar, tapi boleh kah Tan Sri nak lawan dengan tangan ghaib??!

Cerita Ketua SPRM nak berhenti (atau nak diberhentikan @ nak diterajang keluar) telah keluar sebaik saja SPRM selesai menyerahkan laporan kertas siasatan terhadap SRC International dan derma 2.6 billiun yang dimasukan kedalam akaun Najib (olih seorang tok arab 'gila' kata Tun Mahathir..kahkahkah..)

Pada tahun 2015 Abu Kasim ini pernah cuti MC sampai 3 bulan sebab sakit belakang. Jadi menurut maklumat, Abu Kasim akan di'terajang' keluar dari SPRM dengan menggunakan alasan kesihatan beliau tidak mengizinkan dia meneruskan tugasnya sebagai Ketua SPRM. (aikk? lebih kurang macam Ghani Patail punya kes saja nii..?)

dollah yankee -
Siapa yang nak kena? Abu Kasim atau tangan ghaib? Nampak gaya macam Abu Kasim akan ikut jejak Ghani Patail untuk 'join' KOKP ..(kelab orang kena penerajang...KahKahKah..) 

2 comments:

  1. Ayat kalo kena terajang xde la malu sgt. Gani patail pun bole diam jer lps kena terajang.

    ReplyDelete
  2. mana tak diam dpt jd pengerusi serawak hidro..kita tengok abu kassim jd apa lps kena terajang bru tahu ada integriti atau tidak

    ReplyDelete