suara rakyat suara keramat

suara rakyat suara keramat
Kerajaan sepatutnya takut kepada rakyat. Bukan rakyat yang takut kepada kerajaan

Friday, December 11, 2015

Poodahh..pundek!


KUALA LUMPUR: Pemimpin UMNO disaran meletakkan jawatan jika takut digelar rasis demi mempertahankan dan memperjuangkan bangsa Melayu.
Perwakilan dari Pulau Pinang,  Musa Sheikh Fadzir berkata, apa yang UMNO lakukan kini adalah untuk bangsa Melayu.“Apa yang UMNO buat untuk orang Melayu. Sebab itu bagi saya, tidak ada istilah perkauman bila kita bercakap soal Melayu. Ini perhimpunan Melayu.
dollah yankee - Didepan 2600 orang perwakilan-perwakilan melayu, dia bercakap berdegar-degar sampai nak terkeluar 'taik'...dibelakang pula dia rembat tanah-tanah melayu.


3 comments:

  1. Cakap mcm keling la kau ni
    ...

    ReplyDelete
  2. dia ni melayu ke,aku tengok muka dia takde iras melayu pun,sikit pun takde

    ReplyDelete
  3. MUsa Sheikh Fadzir tu Melayu suku mana? Aloo..Mamu..sedaq diri sikit tok nenek hang mai dari mana dulu..

    ReplyDelete