suara rakyat suara keramat

suara rakyat suara keramat
Kerajaan sepatutnya takut kepada rakyat. Bukan rakyat yang takut kepada kerajaan

Sunday, November 29, 2015

Ini lah UMNU.. kata Mat Sabu

UMNO oh UMNO... (Mat Sabu sebut umnu..Kah..Kah..Kah..) Bila dah tak ada modal lain, UMNO akan kitar semula isu-isu:
Amanat Haji Hadi, Gerakan penyebaran Kristian di Malaysia,Bible Bahasa Melayu dan banyak lagi.
M.O umno ialah (Modus Operandi)
1. Tuduh
2. Kalau takleh nak tuduh, reka cerita
3. Tunggu yang tertuduh respon
4. Kalau ada yang respon...buat2 tak tau
5. Teruskan 'pretend' atau pura-pura yang isu diorang tu hangat dan sukses
6. Teruskan kepura-puraan itu dan sebarkan yang formula penyelesaian ada dalam tangan mereka.
Kalau isu-isu ni tak jalan juga, UMNO akan..
1. Keluarkan video lucah.
2. Putar balik isu liwat.
3. Main balik isu siapa bapak kepada anak sumbang mahram.
4. Bangkitkan isu mak mana yang tak mengaku dia ada anak.
Sambil main isu ni hari-hari olih TV dan akhbar milik mereka, UMNO akan :
1. Declare diri diorang terbaik
2. Mengaku UMNO adalah pilihan Tuhan
3. Puji masing-masing
4. Suruh rakyat ingat sejarah 
5. Ingatkan orang Melayu ini TANAH MELAYU
Kepada orang Melayu dalam penempatan-penempatan felda dan dikampung-kampung diluar bandar, UMNO akan main isu..
1. Isu Cina nak 'conquer' Malaysia. 
2. Isu DAP nak jadikan Malaysia macam Singapore.
Kepada orang-orang Cina pula, MCA main isu..
1. PAS nak jadikan Malaysia negara Islam
2. Isu hudud
Last resort :
Diorang akan bangkitkan isu 13 Mei 1969....
Jom kita buat calculation sikit ;
1. UMNO kata orang Cina akan naik lemak kalau BN/umno tumbang.
2. Malaysia akan jadi macam Singapore 
3. Malaysia akan jadi negara Islam di bawak Pembangkang
4. Hudud akan dilaksanakan kalau PAS dapat bentuk kerajaan
Kita gabungkan ke empat-empat isu yang selalu dimainkan ni. 
Kesimpulan yang dapat dibuat adalah ...
"Malaysia di bawah Pakatan akan jadi sebuah negara Islam di bawah pemerintahan seorang PM Cina yang mampu menjadikan Malaysia macam Singapura, malah mampu melaksanakan sistem negara Islam dan hukum hudud di negara kita."

dollah yankee - dekat-dekat nak pilihanraya nanti sudah pasti mangsa liwat atau mangsa liwat baru akan muncul kembali. Kita tunggu dan lihat dan pakat-pakat gelak.

1 comment:

  1. Masa tulah jugak batu karbala akan muncul tiba-tiba.

    ReplyDelete