suara rakyat suara keramat

suara rakyat suara keramat
Kerajaan sepatutnya takut kepada rakyat. Bukan rakyat yang takut kepada kerajaan

Saturday, July 04, 2015

Ini semua punca nak kena maki !!!





dollah yankee -
Paling elok, kalau jumpa mamat ni..kasi hantuk kepala dia kat dinding... KahKahKah

11 comments:

  1. Mangkuk hayun bertingkat ni datang dari longkang mana...bapak busuk baunya.....Haram jadah betul...aku ada mak bapak kt kampung tak kan tak balik..Dia ni agaknya nak jd anak derhaka gamaknya ...ptuiiii

    ReplyDelete
  2. Mangkuk hayun bertingkat nie datang dari longkang mana,,,bapak busuk baunya...bodoh bebal...bingai..org balik kampung nk jumpa mak bapak untuk mintak ampun dan maaf...nie jenis tak mintak maaf dengan mak bapak rupanya...haramjadah betul

    ReplyDelete
  3. Inilah pemimpin bijaksana pilihan pecacai BN....BODOH nye ditahap BANGANG MACAM PENYOKONGNYA....
    (DR G)

    ReplyDelete
  4. Gaya ala-ala bapok menjilat jelas terpapar.

    ReplyDelete
  5. TV yg siar pun 2 X 5 jugak...BANGANG punya idea macam Hj Hadi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau ginila gaya komen kamu jangan tulis nama hamba allh tulish hamba syaitan baru betul ok. islam itu indah

      Delete
  6. Assalam mualaikum, nasihat yang paling bodoh yang pernah aku dengar dan pengacaranya pun sama juga, aku doakan agar mereka ini dapat merasai apa yang orang2 yang tertindas merasa di bulan yang mulia ini....... amin

    ReplyDelete
  7. balik kampung tengok wajah mak ayah tu dapat pahala..tapi si lelaki ni mengajar anak2 supaya terlalu "berkira" dengan mak ayah...

    ReplyDelete
  8. laknatullah nye manusia...woi bangsat klau ko kat dpan aku mmg aku dah kahak muka ko laknat...puiii

    ReplyDelete