suara rakyat suara keramat

suara rakyat suara keramat
Kerajaan sepatutnya takut kepada rakyat. Bukan rakyat yang takut kepada kerajaan

Monday, July 06, 2015

Mati 'akai' Ketua-Ketua UMNO

Guan Eng sedang berbuka puasa ...
dollah yankee -
Kah..Kah..Kah..menyumpah Ketua-Ketua Bahagian UMNO tengok Guan Eng buka posa..

10 comments:

  1. melati mkn setalam dgn bjn mahram xnak tunjuk?

    ReplyDelete
  2. tak pose tapi buka pose...
    tak benci tapi hudud no way...

    ReplyDelete
  3. Apa? Makan setalam tak guna sudu pula tu ! Jijik ! (ungkapan syaitan). Syaitan benci kepada orang yang bawa Sunnah.Org Islam sendiripun x sanggup berbuat demikian. Ketahuilah, hati hati manusia adalah dalam genggaman Allah yang membolak balikkan hati manusia. Jika Allah x gerakkan hati mereka, x sanggup mereka nak lakukan sedemikian. Makan jemaah secara Sunnah adalah amalan nabi. Manalah tahu Allah nak muliakan mereka (bukan Islam ) bersifat rendah diri dan ikhlas.Siapa yang ambil Sunnah dari sebesar besar hingga sekecil kecil Sunnah adalah besar disisi Allah. InsyaAllahmudah mudahan ini adalah sinar hidayat.Hindon radiallahuanha tidak mahu pada Islam tetapi hidayat menerpa pada Hindon Radiallahuanha.

    ReplyDelete
  4. Guan Eng berbuka puasa? apa syarat sah puasa beb! kah kah kah...apa la bangang ilmu agama bloger sorang ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mung otak senik (sneak). X reti nak guna otak kritikal thinking. Memanglah sedia maklum puasa bukan untuk dia., hal disini melayan tetamu. Mung gi keluar Tabligh 3hari ngan ikhlas barulah tahu, otak mercun cuka limau (ckar limau, lutut n siku kuasa velfire.

      Delete
  5. Disini Tuang presideng hangpa bukan saja dapat tdua anugerah erti kata tuang iaitu (1) tuan (sebutan loghat teganu) (2) ponteng dan terkini (3) curah. Dah terbukti lagi sulon dan berderang cahaya iaitu parti mung dah kena curah dek kerana tuang presideng ngan juga ghostbuster mung membela pak jib - maka mung dah x ada isi nak menang pru bakal kena buang.

    ReplyDelete
  6. Puak mu guna Islam tak tumpah macam syi'ah. Aku tahu org syi'ah ayatulah) yg dah masuk Islam mencurahkan penyesalannya bahawa dia berasa sedih kerana banyak ank anak org pas yg dintar belajar diiran telah disyiahkannya.

    ReplyDelete
  7. Berkawan boleh mendakwah lagi boleh tapi perlu berhati-hati kerana orang kafir tidak akan redha kepada kamu sampai bila-bila.. orang Islam yang baik adalah orang islam yang menjalani hidupnya dengan peraturan islam

    ReplyDelete