suara rakyat suara keramat

suara rakyat suara keramat
Kerajaan sepatutnya takut kepada rakyat. Bukan rakyat yang takut kepada kerajaan

Thursday, April 23, 2015

EPF: "Ada kami kisah?!".




dollah yankee -
Kalau boleh..EPF nak kata "pergi mamposs lah sama pencarum-pencarum !".

credit to: Na'im Nikmat@blog

2 comments:

  1. Korang ni KWSP dah tolong simpan kan pun tak terima kasih..memang lah duit kau tapi ingat sikit selagi tuhan izinkan dia akan jadi milik mu..kalau tak milik janda/duda kamu..duit sejemput bongkak mengalahkan firaun..

    ReplyDelete
  2. Sejemput ke banyak jemput ke, itu duit pencarum! KWSP itupun diwujudkan hanya kerana adanya akta, duit orang kalau dah tolong simpankan ikut janji, tiba masanya pulangkan balik. Duit orang tetap duit orang dan itu adalah haknya walaupun satu sen, apa pula hak KWSP yg masih nak tangguhkan pengembalian duit orang itu?

    ReplyDelete