suara rakyat suara keramat

suara rakyat suara keramat
Kerajaan sepatutnya takut kepada rakyat. Bukan rakyat yang takut kepada kerajaan

Friday, March 06, 2015

Ustaz pun kona !


"Saya tahu ramai yang mempertikaikan tentang perkara itu. Takkanlah saya bodoh nak cakap Rasulullah beri makan roti jala kepada tetamunya. Zaman itu ada ke roti jala? - DUKE (Datuk Ustaz Kazim Elias)

dollah yankee -
Yang ini bukan ustaz, tapi macam moto .. 2 kali engko, 2 kali start !

6 comments:

  1. kazim..... hurmmm aku tak pernah berkenan dgn dia ni... klau ceramah kat luar.. melucah je

    ReplyDelete
  2. Terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata... mintak maaf saja lah... akui kesilapan. Kita manusia tak lepas dari kesilapan.

    ReplyDelete
  3. pendapt you mcm mna,,???

    ReplyDelete
  4. Duke kata dia guna bahasa kampung nak explain isu ti.. tapi explain benda yg nabi tak buat fitnah nabi namanya.. dahlah meriwayat hadis palsu, cakap benda yang nabi x buat pula.. Duke..Duke..

    ReplyDelete
  5. betui kata DUKE...

    nampak beno nipunya...

    ReplyDelete
  6. Memanglah dia bodo.Dah terang-terang dalam youtube dia sebut roti jala, bukannya dia kata perbandingan dulu zaman nabi dengan sekarang.Ini yang dinamakan ularmak. Agama pun boleh dijual....

    ReplyDelete