suara rakyat suara keramat

suara rakyat suara keramat
Kerajaan sepatutnya takut kepada rakyat. Bukan rakyat yang takut kepada kerajaan

Monday, November 03, 2014

Sapu keliling



Kah..Kah..Kah.. hari itu mereka-mereka yang dok naik bas,naik teksi gelak sakan dekat orang-orang yang naik kereta,naik motor sebab Najib telah pe'naik harga minyak...opppss! bukan pe'naik harga tetapi telah me'rasio'linasi kan harga petrol.

Kah..Kah..Kah..hari ini mereka yang dok naik kereta pula telah gelak besar kepada mereka-mereka yang dok naik bas,naik teksi sebab SPAD telah bersetuju untuk menaikan harga tambang bas dan tambang teksi.

Naik berapa belum tentu lagi tapi akan tetap dinaikan. Pemilik-pemelik bas dan teksi berharap kenaikan dalam sekitar 30%, tetapi penumpang-penumpang bas dan teksi ini rasa kenaikan akan melebihi 30% sebab GST juga dah dok mai dahh .

Segala laporan berhubung dengan kenaikan itu dah pun masuk dalam pejabat pak menteri pengangkutan.

dollah yankee -
Kah..Kah..Kah..depa makan keliling!!!

1 comment:

  1. ...


    (( Loceng Amaran!! ))- Selepas Penjarakan Anwar. UMNO Bersiap Sedia Untuk PENJARAKAN Azmin Dan Wan Azizah Pula!!!??

    Dakwaan BerNiat Jahat - Dakwa, Saman, Tangguh 90x. Peguam BODOH!!! ??

    Sumber Berita


    >> Klik Di Sini <<




    Agenda Jahat UMNO - UMNO Mahu Musnahkan Perpaduan PR Untuk Terus BKUASA!


    Generasi lama, generasi muda dan generasi baru perlu berhati2 dgn tektik UMNO sekarang yg menggunakan media mereka..

    Matlamat mereka hanya satu... Mahu kekal berkuasa...

    Oleh itu, mereka perlu memastikan Pakatan Rakyat berpecah agar rakyat sudah tidak percaya kpd Pakatan Rakyat lg.. ( Konon nya lah )

    Jadi di bawah adalah tektik mereka yg dianggap berkesan... ( Konon nya lah )

    1. UMNO akan cuba habis2an agar PAS keluar dr PR... Semua cerita mereka palsu belaka..

    2. UMNO akan menggunakan Anwar habis2an sbg liabiliti PKR... Sebenarnya mereka takut dgn kekuatan Anwar..

    3. UMNO yg sudah hilang pengundi Cina, akan melabel DAP mcm2... Jahat mereka tak sedar, nak kata DAP pulak jahat...


    Jadi, sy mohon sgt, jgn mudah percaya dan tertipu dgn permainan jahat mereka...

    Tolong ye :-)


    Sumber Berita


    >> Klik Di Sini <<

    ReplyDelete