suara rakyat suara keramat

suara rakyat suara keramat
Kerajaan sepatutnya takut kepada rakyat. Bukan rakyat yang takut kepada kerajaan

Monday, May 05, 2014

Bkt Gelugor: Liow Tiong Lai mau 'surrender'


Laporan SB, pasukan seranta dan laporan dari gurkah-gurkah politik telah menunjukan yang siapa juga yang turun membawa bendera 'cap kati' untuk menentang calun dari Pakatan Rakyat/DAP pada PRK Bukit Gelugor untuk ambil tempat Karpal Singh, kali ini akan semakin kurang undi yang akan diterima.

Dan pada satu sesi perjumpaan antara kumpulan taiko-taiko cina dengan Liow Tiong Lai pada hari sabtu lepas, Liow telah diberitahu olih taiko-taiko cina ini bahawa semua undi dari orang-orang cina dari Bukit Gelugor sehingga ke Air Hitam akan diberi kepada Pakatan Rakyat/DAP.

Akibat dari itu, Liow dengan segera telah mengumumkan hanya akan menyenarai 3 nama yang tak ramai orang kenal untuk menjadi calun BN pada PRK itu.

3 nama yang terpilih ini juga sebenar nya terlalu berat hati untuk menjadi calun MCA di Bukit Gelugor kerana tidak mahu menjadi mangsa korban politik.

Akibatnya Liow Tiong Lai telah membuka laluan pencalonan ini kepada sesiapa juga dari parti komponen BN yang bukan dari MCA yang bersedia untuk menentang calun Pakatan Rakyat/DAP, dipersilakan berbuat demikian.

dollah yankee -
umno Bukit Gelugor apa cerita? tak pernah pun dengar ada apa-apa program ...  

No comments:

Post a Comment