suara rakyat suara keramat

suara rakyat suara keramat
Kerajaan sepatutnya takut kepada rakyat. Bukan rakyat yang takut kepada kerajaan

Sunday, October 20, 2013

Menunggu Mahathir meng'AMUK' !

dollah yankee -
Nampaknya semua perwakilan-perwakilan 'tidak ada telur' untuk mengikut Mukhriz melakukan perubahan dalam umno. Gurkah-gurkah politik di'port' pula hanya menunggu masa untuk melihat bila Mahathir nak mengamuk akibat kekalahan anaknya.

1 comment:

  1. Dol

    Aku punya dok tunggu bila mahathir nak mengamuk.Amukan dia kali ini aku jangka akan lebih hebat daripada amukan kat paklah hari tu.

    Maklum le dia nak masuk 90. 2 perkara yang dia rosau: pertama takut dia go dulu. Kedua kalau dah masuk 9p ni orang tu dah tak larat lagi tak berkederat lagi. Nyanyuk pun dah ramai dalam usia ini. Dia takut te4kebil2 bila dia dan anak beranak kena serang tak berdaya nak buat apa.

    ReplyDelete