suara rakyat suara keramat

suara rakyat suara keramat
Kerajaan sepatutnya takut kepada rakyat. Bukan rakyat yang takut kepada kerajaan

Wednesday, October 02, 2013

Ini semua sebab bini Mat Yo!



Kalau tengok pada statistik ni.. Mat Maslan memang tak bodoh. Mat Maslan mula jadi bodoh bila dia masuk umno dan diangkat pula menjadi Ketua penerangan. Jadi bila Mahathir kata umno dipenuhi dengan orang-orang bodoh, apakah dia maksudkan Mat Maslan antara yang bodoh? Bila Mahathir kata umno penuh dengan orang bodoh, apakah Mat Maslan beli degree ini? Kah..Kah..Kah..

Gurkah-gurkah politik yang di'port' pula cuba mempertahankan Mat Maslan. Mereka kata Mat Maslan bukan lah bodoh sangat, kalau tidak tak kan Haji Najib nak lantik dia jadi menteri? tapi mereka kata orang-orang melayu yang undi Mat Maslan itu lah yang bodoh. Kah..Kah..Kah..

SAYA TAK LAH BODOH SANGAT..maksud nya dia tak lah bodoh 100%, tetapi masih tetap ada sedikit peratus bodohnya tu.. tapi ada kah dalam dunia ini orang bodoh sanggup nak mengaku dirinya bodoh? Kah..Kah..Kah..

Arwah Ustaz Azizan yang ada 4 degree pun tak pernah cerita dekat orang kata dia ada 4 degree. Apa tah lagi si Rafizi Ramli...

dollah yankee -
Mungkin Mat Maslan nak promo diri dia untuk pemilihan agung umno kot? Tu yang cerita 1Malaysia kata dia ada degree dan pelajar terbaik. Kah..kah..Kah..





No comments:

Post a Comment