suara rakyat suara keramat

suara rakyat suara keramat
Kerajaan sepatutnya takut kepada rakyat. Bukan rakyat yang takut kepada kerajaan

Sunday, May 26, 2013

Pukulan ikan belacak dalam belanga ...

dollah yankee -
Betul lah bila banyak orang kata ... "orang2 tabligh ni semua kuat seks". Untung dia ..

9 comments:

  1. nampaknya posting kurang cerdik ...

    ReplyDelete
  2. jangan busukkan nama orang orang tabligh bro.si dia tu terbelit.YANKEE=YAHUD?

    ReplyDelete
  3. Itu semua daripada Allah.

    ReplyDelete
  4. kuat seks, lepaskan ikut cara betul x ada masalah. yang menjadi masalah dilepaskan merata2, buang anak pun merata2

    ReplyDelete
  5. betul tu puak2 nie la yang kawen sampai 3-4 yang aku pelik lak knape pompuan kat luar sana tu boleh setuju jadi bini no 2,3,4 hu hu

    ReplyDelete
  6. Berpoligami tak salah kalau mampu. Jangan berzina.

    ReplyDelete
  7. Aku kenal dengan seorang tokoh korporat yg sudah beristeri beranak 5 ada 3 girlfriend ( dua melayu satu china ). Tiap2 seorang girlfriendnya ditempatkan di 3 condo berlainan. Bijaknya tokoh korporat nie, tiap2 malam dia mesti balik ke rumah isterinya. Tapi pada siang hari waktu ' makan ' tengah hari dia menghabiskan masa dengan "hidangan" girlfriend2nya bergilir2. Kalau tak sempat ' makan ' tengah hari dia akan ' makan ' petang dengan girlfriend2nya. Hebat sungguh dia nie, tak macam UAI yg kahwin secara halal. Kalau kamu kata UAI gila seks, tokoh korporat tu x gila seks ke?? Antara UAI dan tokoh korporat tu, yg mana lebih baik? Pilihlah jalan ugama...

    ReplyDelete
  8. org yg suka pelacur memang benci org berkahwin secara halal.

    ReplyDelete
  9. anak belacak dalam belanga...hahahahahahahahahah
    Ustaz ni memang best.

    ReplyDelete