suara rakyat suara keramat

suara rakyat suara keramat
Kerajaan sepatutnya takut kepada rakyat. Bukan rakyat yang takut kepada kerajaan

Sunday, April 21, 2013

Saya tidak ada soalan lagi Yang Arif !

DAP lebih dikenali sebagai parti cina (walaupun ada sedikit cina dan hindu dan dll bangsa). Bila ROS kata lambang roket tak boleh guna ... cina-cina semua mengamuk "Ooo lu orang mau bikin naya sama kita orang punya parti?!". Lalu ...

di-sana ...

di-sini ..

di-sinun ..

akhirnya .. terpaksa hantar surat 'by-hand', tengah-tengah malam pulak tu. Sampai tak ada alasan nak  bagi .. mesin faks rosak! mesin faks rosak? Kah..Kah..Kah..

dollah yankee -
Kalau macam ni punya keadaan, betul lah tu .. PR 145 kerusi

5 comments:

  1. Wow! zaman batu berulang lagi.
    Email dah tak leh pakai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNOPORNO HIDUP CARA KUNO PERANGAI TAK SENONOH

      Delete
  2. orang sekarang e-mail sampai satu dunia tu....
    ni la MEsia... nak menipu pun agak2 la
    mcm dok atas pokok lagi

    ReplyDelete
  3. UMNOPORNO HIDUP CARA KUNO PERANGAI TAK SENONOH.

    ReplyDelete
  4. UMNOPORNO HIDUP CARA KUNO PERANGAI TAK SENONOH

    ReplyDelete