suara rakyat suara keramat

suara rakyat suara keramat
Kerajaan sepatutnya takut kepada rakyat. Bukan rakyat yang takut kepada kerajaan

Friday, April 12, 2013

Awal2 lagi BN/umno sudah hilang 1 undi



Apa-apa hal pun gurkah-gurkah politik di'port' nak bagi tahu yang kerja-kerja yang macam ni .. hanya orang-orang dalam PAS dalam Pakatan Rakyat saja yang tau dan pandai buat kerja dengan begitu sempurna sekali.

Arwah ini seorang penyokong 'karat' dan tegar dalam umno. Kalau belah dada dia semasa pihak hospital buat post-mortem, dijamin para doktor akan nampak gambar dacing. Dia begitu aktif dalam umno sejak lama dulu dan selalu mengambil bahagian dalam apa juga aktiviti-aktiviti yang dianjurkan olih pihak umno cawangan. Dia juga ada lah orang yang paling gembira dalam kampong itu bila Najib umum bubar parlimen dan dia ada memberitahu isterinya yang dia tidak sabar menunggu 5 haribulan untuk membuang undi.

Tetapi ajal maut ditangan Allah SWT, dia mati 'on the spot' bila jatuh dari pokok yang dipanjatnya kerana mahu memasang bendera BN pada awal-awal subuh, dan mayatnya hanya dijumpai olih budak-budak yang sedang berjalan kaki mahu ke sekolah.

dollah yankee -
Apa lah sial BN/umno ini. Pasang bendera di pokok, pokok mati. Panggil orang pasang kat pokok, orang pula mati ...



1 comment:

  1. Tu la. Bila buat kerja pasang bendera ni kena buat kerja berpasukan.Tak boleh syok sendiri.Tapi demi pulus......pulun sorang-sorang. Tak nak syer dengan kekawan.Kalau dalam jemaah PAS ada sikap macam ni......alamatlah PAS sudah nak lingkup. MAS, ipoh.

    ReplyDelete