suara rakyat suara keramat

suara rakyat suara keramat
Kerajaan sepatutnya takut kepada rakyat. Bukan rakyat yang takut kepada kerajaan

Thursday, February 14, 2013

You ask for it !

I think those behind the event  (PSY and BN CNY open house) were not prepared mentally…

Najib must be forgot that Pulau Pinang is “home ground” of heavyweights and big guns of Pakatan Rakyat such as DS Anwar Ibrahim, Lim Guan Eng. Karpal Singh and ofcourse our abang Mat Sabu. BN was “attacking” the fort of Pakatan Rakyat.

It was done without smart and hard thought plan ...

Tak ada akai punya orang ...
NOooooo Brain ...
 
dollah yankee -
Next time make sure you guys wear a helmet !

2 comments:

  1. tapi..kalau tengok reaksi najib selepas 3 kali jawapan NO tu..memang dia samada buat2 pekak atau tak dengar atau dia terlalu malu dan terkejut..masalh pemimpin UMNO ini ialah merek amasihingat rakyat malaysai masih hidup dalam tahun 60an / 70an..boleh diupah dengan funfair dan wayang pacak...siapa membesar tahun lahir tahun 60an dan membesar tahun 70an mesti biasa dgn wayang pacak dan funfair setiap kali nak pilihanraya..dan sekarang "up" sikit rasuah duit secara terang-terangan..dulu boleh la, harap dapat berita dgn ven penerangan dan utusan melayu saja...sekarang kalau hendak gambar najib sarapan apa dan dgn siapa pagi ni pun boleh dapat dah...org pakai satelite dah bukan setakat iphone, smart phone atau telefon je..cuba cari/tanya en google...

    ReplyDelete
  2. Have you ever thought about publishing an e-book or guest
    authoring on other sites? I have a blog based on the
    same topics you discuss and would love to have you share some stories/information.
    I know my subscribers would appreciate your work. If you're even remotely interested, feel free to shoot me an email.

    Look into my blog :: top article

    ReplyDelete