suara rakyat suara keramat

suara rakyat suara keramat
Kerajaan sepatutnya takut kepada rakyat. Bukan rakyat yang takut kepada kerajaan

Sunday, February 17, 2013

Pendatang haram saja dibenarkan masuk !


"Arahan pengusiran saya datang dari peringkat paling tinggi kerajaan Malaysia kerana saya aktif dalam mendesak dan mem-promosi pilihanraya yang adil dan bebas untuk negara-negara Asia Tenggara".

"Saya ditahan dan tidak di-benarkan masuk ke Malaysia sebaik pesawat mendarat di KLIA dan telah dibawa ke kawasan siasatan khas dan telah diberitahu bahawa saya adalah risiko keselamatan untuk negara Malaysia, dan nama saya ada tercatat dalam senarai orang-orang yang tidak dibenarkan masuk".

"Ada lah sangat jelas yang saya diusir keluar kerana peranan saya yang memberi nasihat kepada pergerakan pro-demokerasi Bersih dalam perkara pilihanraya yang adil dan bebas".

 "Peguam ada memberitahu kemungkinan arahan ini datang nya dari peringkat paling tinggi dalam kerajaan Malaysia. Peringkat paling tinggi dalam kerajaan Malaysia tentulah dari pejabat perdana menteri. Itu terpulang lah kepada pejabat perdana menteri sama ada mahu menafikan atau mengiyakan nya".

dollah yankee -
Kerajaan kita ni memang dah sakit teruk nampak gaya.

No comments:

Post a Comment