suara rakyat suara keramat

suara rakyat suara keramat
Kerajaan sepatutnya takut kepada rakyat. Bukan rakyat yang takut kepada kerajaan

Tuesday, December 11, 2012

Sultan pun sudah kena main lahh..!


"Dimana buku tu?!, beta tak nampak pun?!". Mungkin itu yang ditanya olih Tuanku Sultan Pahang semasa mencemar duli untuk majlis pelancaran buku biografi "Rosmah Mansor. "Kena tunggu lah.Tak siap lagi Tuanku, baru dok cari apa benda boleh 'putaq', baru nak tulis". Jawab penasihat penerbitan buku tersebut, Ahmad Maslan.

dollah yankee-
Kah..Kah..Kah.. 
tak pernah dibuat orang, buku belum tulis,tajuk pun belum ada, sudah dilancar. Tengok pula siapa yang jadi dia punya penasihat penerbitan... Kah..Kah..Kah..

4 comments:

  1. Ooo...mcm tu ke??? buku belum ada, dah buat pelancaran? Kahkahkahkahkahkah!!! Deyy!!! Apa punya turrrrrr!!!! Itu STANDARD buku isteri PM...???

    ReplyDelete
  2. buat keja bodo la depa ni! hahaha

    ReplyDelete
  3. duit curi mana buat majlis tu...apa punyer turrrr...

    ReplyDelete