suara rakyat suara keramat

suara rakyat suara keramat
Kerajaan sepatutnya takut kepada rakyat. Bukan rakyat yang takut kepada kerajaan

Wednesday, August 15, 2012

Hang nak pi mana Ustaz Nasha?!

Gurkah-gurkah politik yang ada di Bachok sms 'mai' kata baik orang-orang besar mau pun orang-orang yang kecil dalam PAS di Kelantan semuanya sekarang ini sedang bengang dengan tindak tanduk ustaz Nasharudin Mat Isa. 

Menambahkan lagi ke'bengang'ngan mereka ialah bila dia muncul dalam berita tv semalam dan suruh PAS keluar dari Pakatan Rakyat, lepas tu pula tersenyum-senyum seperti mem'perli orang-orang PAS, bila gambar dia sedang duduk bersila di sebelah najib dengan mana punya pak arab pun tak tau lah di Mekah tersebar di serata cerok dalam alam siber.

Sebelum ini ustaz Nasharudin ini ada lah seorang bintang besar dalam PAS, tapi bila Mat Sabu menang jawatan Timbalan Presiden, bintang ustaz Nasha ini sedikit demi sedikit telah pudar dan orang-orang Bachok juga sudah tak pernah jumpa dia lagi selepas itu, sehinggakan orang-orang yang merupakan pengundi-pengundi di-Bachok telah sampaikan salam mereka kepada pemimpin atasan PAS dengan pesanan "kami amat tidak senang dengan ustaz Nasha".

Gurkah-gurkah politik di'port' yang di penang ini pula sudah nampak lain macam ustaz Nasha ini sejak projek UG dan juga sejak hari anak dia kahwin tempoh hari, kerana mereka mendapat berita kata terlalu ramai orang-orang besar dan orang-orang kecil dari umno yang datang sebagai tetamu di Bangi itu.

Gurkah-gurkah ini juga kata ustaz Nasha saja bagi orang-orang PAS bengang bila tengok gambar dia dok kerenyeh macam kerang busuk di sebelah Najib dan memang patut dia kena melingkup'kan diri dia dari Bachok dan PAS.

dollah yankee -
Good Luck lahh Ustaz Nasha woiii...

4 comments:

  1. Mana anak Tuan Guru Nik Abd Aziz? Si Abduh tu? Tak nak pertahankan Ust Nasa ke? Jangan ganggu kekanda hamba......... Ambik engkau Abduh...

    ReplyDelete
  2. geng ug ni masih terlalu ramai yg masih wujud dan memegang jawatan2 penting dalam pas pusat dan pemuda juga pimpinan negeri....apa akan terus berlaku dlm paS NI....

    ReplyDelete
  3. ust nasha tak leh tinggalkan pas kerana bai'ah yang telah dibuat, majlis syura pun tahu, beliau hanya tunggu pas pecat aje macam asan akidah dulu. lps tu sibuk nak suruh ust nasha join umno, pimpinana pas lupa ke tentang bai;ah tu.

    ReplyDelete
  4. Dunia dikejar ibarat bayang-bayang. Kalau kecewa kerana tiada jawatan, apakah hala tuju sebenarnya.

    ReplyDelete