suara rakyat suara keramat

suara rakyat suara keramat
Kerajaan sepatutnya takut kepada rakyat. Bukan rakyat yang takut kepada kerajaan

Monday, June 25, 2012

Serang Anwar: Umi Hafilda amat kesal

dollah yankee -
Umi Hafilda cukup terkilan dan kecewa dengan sikap kebanyakan Pak-Pak Menteri dan Ketua-Ketua umno yang lain kerana asyik makan gaji buta di-mana dalam tugas untuk kes 'serang Anwar',dia kata yang hanya dia seorang saja yang bekerja keras untuk jatuhkan Anwar manakala mereka yang lain-lain semua sedang tidurrr !!!


Dia berkata demikian semasa di temu ramah 'paper' milik umno utusan, selepas memberikan ceramah politik di satu kampong semalam.Dari segi lain pula,bila di-amati betul-betul ayat-ayat umi ini jelas menunjukan yang umno/BN sedang kritikal dan hanya dengan 'bring Anwar down' sahaja yang boleh menyelamatkan mereka.

Ahli Perniagaan, Ummi Hafilda Ali tidak gentar dengan ugutan mahupun ancaman, sebaliknya akan terus menyerang dan membunuh segala hipokrasi Datuk Seri Anwar Ibrahim, 
.”Seluruh kepimpinan UMNO perlu membantu Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dan Timbalannya, Tan Sri Muhyiddin Yassin sebab kita berada di tahap kritikal kerana Anwar."
 “Tetapi saya sedih, sebab ramai ahli yang berhormat dalam UMNO tidak sama-sama turun ke-padang untuk kita menyerang dan membunuh segala hipokrasi Anwar sedangkan mereka ada jawatan dalam kepimpinan parti,” 

5 comments:

  1. dia orang tak nak ikut gila macam umie. biar dia sorang aje yang gila. pasal tu pemimpin umno yang lain tak nak campur dengan umie. kalau ada yang ikut pun dia sebenarnya sama gila dengan umie. lagi pun benda yang nak didedahkan tu fitnah belaka.

    ReplyDelete
  2. Itulah Umi, lain kali trimlah dahulu bulu2 di padang ragut tu dan kerap makan jamu kacip fatimah untuk sempitkan anu tu.... bila dah sempit baru boleh jeling sama DSAI. Ini batang balak pun boleh lalu, kamu sebok nak mengaku anak dara dan nak umpan DSAI dengan semak samun atas dan bawah kamu tu, mana jadinya....

    ReplyDelete
  3. kahkahkah...bg jelah jawatan senator kat minah ni klu x pun bg jadi calon pru 13 untuk wakil bn nanti...baru dia tau langit ni tinggi ke rendah.

    ReplyDelete
  4. Sudahlah... duduk jaga Panda 2 ekor lagi banyak manafaat.

    ReplyDelete
  5. Ang kan dah dapat selepang Srikandi. Lagi pun setiap serangan ang mashookkk.

    ReplyDelete