suara rakyat suara keramat

suara rakyat suara keramat
Kerajaan sepatutnya takut kepada rakyat. Bukan rakyat yang takut kepada kerajaan

Monday, May 28, 2012

Semua pelan ada motif,kecuali bunuh orang

Gurkah-gurkah politik di'port' kata semua benda yang dirancang itu mesti ada motifnya kecuali kes bunuh Altantunya yang mana motifnya tidak penting. 


Jamal Md Junuih, chairman 'bersih 4.0' boleh untung dan boleh dapat wang berjuta-juta ringgit hasil daripada idea projek 'menipu' cabutan bertuah dua biji kereta spot. Dan nampaknya peniaga-peniaga kecil yang bersama-sama dengan Jamal Md.Junuih dalam projek Bersih 4.0 itu sudah kena main hidup-hidup, tetapi memandangkan yang mereka itu semuanya bangang, gurkah-gurkah ini tak dapek lah nak menolongnya... Kah..Kah..Kah..


Gurkah-gurkah ini juga sudah nampak yang Jamal ini benar-benar telah menggunakan Bersih 4.0 dan peniaga-peniaga kecil lain yang menyokongnya ini sebagai lembu tunggangan nya untuk mengaut berjuta-juta ringgit untuk restoran ikan bakar milik nya. (mungkin juga untuk ambil balik ganti rugi selepas dua restorannya yang lain telah ditutup atau bankrap).


Untuk membolehkan 'anda yang bangang' menyertai cabutan bertuah ini, anda perlu dan di mestikan 'meng'tekedarah di restoran ikan bakar itu sekurang-kurang 50 ringgit untuk satu resit. 


Setelah mengira-ngira tolak, campur, bahagi dan darab segala kos operasi dan kos harga dua buah kereta spot itu, Jamal ini dikatakan akan mendapat berjuta ringgit.


dollah yankee -
Memang dasar penyangak ...



3 comments:

  1. itu restoran sekinchan ikan bakar sudah tukar nama......sekarang di panggil

    RESTORAN SIKENCING IKAN BAKAR

    ....sesuai sgt dgn tokeynya , si jamal, yg suka kencing pengikut2nya.

    ReplyDelete
  2. Kami mohon sangat2 agar semua anak2 muda mengundi PR pada PRU ke-13. Mesti undi PAS, PKR dan DAP. Kita mesti ambil serius soal ekonomi dan perpaduan kaum. BN telah meninggalkan banyak hutang di setiap negeri. Ini akan membebankan kita.. Percayalah. Lihat sendiri selangor, bila PR memerintah, hutang selesai. Mereka pun tahu tapi tetap mahu menafikannya.. sememangnya betul..

    Terang2 tak wujud perpaduan dalam BN. MCA dan MIC terang2 menolak BN.


    Pastikan anda memberitahu rakan2, emak ayah dan saudara yang kurang tahu soal ekonomi dan perpaduan kaum.... Walaupun terpaksa berada dlm kem BN dan UMNO, pastikan undi anda tetap kpd PR.... Yakin dan percayalah, anda tak rugi apa2 jika bg peluang kpd PR malah untung..



    Jika adik2 semua tak yakin, buktikan video dibawah adalah tidak benar

    http://www.youtube.com/watch?v=TtEnNzCwXCk&feature=player_embedded

    Mohon Adik2 Semua Lari Dari Puteri Dan Pemuda UMNO. Pergerakkan Puteri Dan Pemuda UMNO Bakal Dibubarkan Sebelum PRU Ke-13. Perjuangan mereka sudah tidak betul. Mereka hanya pandai menerapkan budaya samseng kepada adik2 semua. Lihat sendiri BUKTI di bawah jika tak percaya..

    BUKTI * (MESTI TONTON)





    ~ Orang Muda Geng Kita - Usaha Dengan Doa ~

    Kami Mahu Anak Peneroka FELDA Jadi Perdana Menteri Malaysia Ke-7 Tanpa Perlu Berdolak-dalik!!
    (Bukti kukuh)
    1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=37765&postdays=0&postorder=asc&start=0
    2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28573.html
    3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22218#487991
    4 ~ http://www.selatanonline.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3208#225

    5 ~ http://www.detikdaily.net/v6/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=1


    p/s: Ubahsuai (copy&paste) dari 'Adik Sayang'

    ReplyDelete
  3. mahadet dah kata yg tinggai kat umnok sumua yg bodoh, bahalol, banggang dll sbb tu senang kene kencing

    ReplyDelete