suara rakyat suara keramat

suara rakyat suara keramat
Kerajaan sepatutnya takut kepada rakyat. Bukan rakyat yang takut kepada kerajaan

Monday, December 12, 2011

Antara senyum dan tangis

dollah yankee-
Ni apa cerita ni?? Orang lain semua nampak sedih,hiba dan sedang menangis, tapi yang di-belakang Kak Mah kita tu dok senyum (klik untuk besarkan gambar), nak gelak dengan tak gelak sama banyak. Nampak sangat yang 'lakunan' tak berapa nak menjadi.
Kalau di-tanya kenapa,mungkin ini jawapan "..saya nak tergelak bila tengok Kah Mah dok berlakun.."
Kah..Kah..Kah.. 

2 comments:

  1. Drama apa pulak ni? Adegan sedih betul nampak semua orang kecual yg belakang tu...

    ReplyDelete
  2. Dah tahu yg di depan dia tu pura-pura sedih.. pasai dia tengok orang tengah sedih, dia pun ikut sedih. Habis adegan sedih, dia akan ketawa giler-giler... be..

    ReplyDelete