suara rakyat suara keramat

suara rakyat suara keramat
Kerajaan sepatutnya takut kepada rakyat. Bukan rakyat yang takut kepada kerajaan

Sunday, November 06, 2011

8 dulu, lepas tu baru 13

Susah sangat kah Najib nak ikut 8 tuntutan di atas ni? Jadi bila banyak orang dah tau kelemahan Najib yang tak boleh kena tekan atau kena 'kejut' (sebab dia akan demam), maka dia pasti akan berhadapan dengan satu lagi demo di-jalan raya sepertimana demo jalanan Bersih-2 lepas, kalau 8 perkara diatas ini gagal di 'implemented'kan sebelum dia memanggil PRU-13.


Yang 'kejut'kan Najib kali ini pula ialah Che gu Bard dan Solidariti Anak Muda nya dan mereka akan bergandingan bahu bersama-sama dengan Malaysian Civil Liberties Movement (MCLM).


Ramai Ahli Parlimen dari Pakatan Rakyat sudah pun tunjukan sokongan mereka kepada proposal untuk demo jalan raya ini kalau Najib bubar parlimen dan panggilkan PRU tanpa membersihkan 8 perkara ini.


Begitu juga lah dengan gurkah-gurkah di'port' dan kawan-kawan serta sahabat handai mereka, yang mana sekali ini akan turun ke jalan raya bersama-sama dengan Chegu Bard dan SAMM jika Najib tidak mahu melaksanakan 8 tuntutan ini.


dollah yankee -
Tak payah buat benda lain...kalau boleh guna dakwat jari, itu sudah cukup bagus!

1 comment:

  1. You cаn definitely see yοur enthusіаѕm іn
    thе агtісlе you write.
    Thе аrena hoρes for even mогe passiοnate writers such аs
    you who аre nοt afraid to mеntіοn hoω they belіeѵe.

    Alωays go аfteг yοur heаrt.


    Heгe іѕ my web blοg iphone repair malaysia

    ReplyDelete