suara rakyat suara keramat

suara rakyat suara keramat
Kerajaan sepatutnya takut kepada rakyat. Bukan rakyat yang takut kepada kerajaan

Thursday, August 11, 2011

Skandal BMF:Mahu tahu siapa 'master' kepada Lorrain Esme Osman?!

Lorrain Esme Osman
1922 - 2011

Lama tak dengar cerita si Lorrain ini, tup-tup cuma dengar cerita yang dia dah meninggal dunia semalam. Sekali, dua kali tengok Lorrrain ini saling tak tumpah macam blogger http://www.zorrounmasked/ pulak.. (kalau dia pakai 'baseball cap' laa)

Semua rakyat Malaysia tahu tentang Lorrain ini dan skandal BMF tahun 1985.

Gurkah-gurkah di'port' berani bertaruh apa saja yang ada kata, Lorrain Osman ini bukan lah bertindak secara solo dan bukan juga berseorangan dalam skandal itu. Lorrain ada lah proksi kepada seseorang, dan siapa 'master' nya?

Semua jawapan itu yang terpendam selama lebih 25 tahun tetap tidak terjawab sebab Lorrain Osman telah membawa bersamanya ke dalam lubang kubur.

Kalau anda mahu tahu siapa 'master' kepada Lorrain ini dan Lorrain ini proksi kepada siapa, anda kenalah gali lubang kubur Lorrain dan tanya dia sendiri, atau pun cuba lah bincang-bincang macam mana mahu merampas wang ringgit dan harta Lorrain yang ada, sebabnya cukup mudah kerana pada zaman hari ini "wang ada lah segalanya dan kerana wang,sebab duit,duit punya pasal, bukan saja anak perintahkan emaknya di sumbat kedalam 'jail' tetapi orang yang dah mati dalam lubang kubur pun boleh bangun woooo..." 

Kah..Kah..Kah..

dollah yankee -
Tidak boleh di-sangkal lagi..'duit adalah segalanya'

4 comments:

  1. kau bikin suspen jer bulan posa nih. Sib baik aku tak terbuka........lobang kubur die beb.

    ReplyDelete
  2. anti pengkhianat bangsaThu Aug 11, 04:15:00 PM GMT+8

    dollah yankee..
    buat kempen dlm blog..
    kempen anti PATI utk selamatkan msia dr di jual.boikot semua restoren mamak dan barangan yg dikilangkn oleh pekerja asing..kuasa rakyat diuji..jd sebagai rakyat yg sygkan negara, segra lah kempen pd semua pembaca blog anda..
    jgn jd salah seorng penyokong komplot penjualan negara..

    ReplyDelete
  3. ya betul tu.
    Kalau kita kata mwereka bertuhankan duit marah benar pulak.
    -Haji No Motor.

    ReplyDelete
  4. master mind tu keturunan mamak kan? hihihi

    ReplyDelete