suara rakyat suara keramat

suara rakyat suara keramat
Kerajaan sepatutnya takut kepada rakyat. Bukan rakyat yang takut kepada kerajaan

Sunday, June 19, 2011

Mat Rock..terima lah simpati dari kami..

dollah yankee -
Maka teringat lah akan seorang gurkah politik di'port' yang telah bermimpi di-datangi olih sahabat baiknya yang telah meninggal dunia 1 minggu yang lalu di-dalam mimpi gurkah ini...
Arwah itu telah berkata... "Jika aku tahu betapa siksa kubur itu benar, dan kalau aku di-hidupkan kembali, aku tak akan buat kerja lain, aku hanya akan duduk di-atas sejadah mengadap Allah SWT 24 jam, tanpa henti. Aku tak akan berkerja, aku tak akan makan, aku tak akan buat apa-apa kecuali sembahyang dan beribadat dan membaca Al'Quran.."

1 comment:

  1. Andainya manusia ingat tentang azab kubur, kita tentu tidak ada masa untuk makan , minum dan sebagainya hanya beribadat kepada Allah senantiasa.

    ReplyDelete