suara rakyat suara keramat

suara rakyat suara keramat
Kerajaan sepatutnya takut kepada rakyat. Bukan rakyat yang takut kepada kerajaan

Monday, June 20, 2011

KJ,hang ada 'PROTECTION' lagi kaa??!

Ekoran dari tweet KJ sepertimana yang di-lapurkan DI-SINI gurkah-gurkah politik di'port' kata... dekat-dekat nak PRU nie KJ mula 'start' tunjuk garang dengan cari pasal dengan Tun Mahathir dan anak Mahathir, Mukhriz.

Ye..lahh..bila ada orang tibai bapak...tak kan anak-anak nak duduk diam kot??

Jadi...bila lihat kepada kegarangan KJ nie, gurkah-gurkah pun nak lah juga tanya KJ ni... Hang dok tunjuk garang sangat nie...hang masih ada PROTECTION lagi kah?? ,  PROTECTION , yang hang dok agung-agungkan dulu-dulu tuu...

dollah yankee -
KJ...KJ...Kah..Kah..Kah..kadang-kadang kami kesian dekat hang..!!

1 comment:

  1. mesti la ada,cite najib mongol meletup kat bukit nak tak kat mane.mestila dalam poket beruk tu

    ReplyDelete