suara rakyat suara keramat

suara rakyat suara keramat
Kerajaan sepatutnya takut kepada rakyat. Bukan rakyat yang takut kepada kerajaan

Monday, May 23, 2011

Kalau dia mati,Najib yang perlu bertanggung jawab.

Gurkah-gurkah politik di'port' bukan lah pandai sangat tentang bab-bab perubatan nie... tapi pengalaman yang sama yang telah terjadi terhadap kawan-kawan sepertimana yang berlaku kepada Ketua Hakim Negara ini telah dijadikan petunjuk.

Kalau dah sampai dua kali diserang dalam masa 1-2 jam...alamatnya susah laa sikit dan bersedia lah untuk berita sedih. 

Gurkah-gurkah kata kalau dia mati, Najib yang perlu bertanggung jawab, sebab minggu lepas sebelum berlepas ke luar negara, dia (Najib) sudah panggil Ketua Hakim Negara ini untuk mengadap beliau dan perbincangan? atau 'pressure'?? itu di katakan olih Mohd.Sayuti Omar telah mengambil masa selama 6 jam.

6 jam?? punya kena 'pressure'?? patut pun ...

dollah yankee -
Kesihan dekat dia ... tak sempat nak asar ... ada kah Malaikat Maut sudah menampakan dirinya pada dia hingga menyebabkan serangan yang ke dua itu??!

3 comments:

  1. Biar dia mampus, kalau tidak ramai lagi dari kalangan bangsa Melayu yang jahil tidak akan mempercayai hikmah Sembahyang Hajat dan doa kepada Illahi. Semoga setiap kejadian dan pembalasan di dunia ini akan memberi pengajaran dan kesedaran kepada bangsa Melayu yang majoritinya terlalu banggang ini.

    ReplyDelete
  2. Kesian kat dia.Kalau dah tak tahan dengan cara pemimpin2 UMNO ni cepat-cepat la letak jawatan supaya sebelum mati dapat juga bertaubat atau minta maaf kepada mereka2 yang telah terinaya.Kalau mati mengejut....kesian lah.....Ghani Patail...Ketua Polis Negara tak gerun ke bila dengar berita macam tu.???????

    ReplyDelete
  3. disini aku menyeru saudara se agama,berpeganglah kita dengan ALQURAN dan ikutilah apa yg ALLAH suruh dalam ALQURAN bukan mufti atau imam2 pilihan toghut,kerana selama ini mereka dah jenuh mengubah hukum ALLAH dengan nilai dunia,,,ya ALLAH,sesungguhnya mereka ini benar2 merosakan AQIDAH datuknenek kami dulu,,sebab belum ada ALQURAN edisi melayu waktu itu dan kini kami telah menyedari akan kecurangan mereka,itupun dengan petunjuk mu,,,dan kami yakin ya ALLAH akan kebesaran MU,dan inilah bukti kejadian utk orang2 yg belum bertaubat,sesungguhnya azab ALLAH sangat dasyat,,xcaya?pi tanya ketua hakim yg cuba merampas takdir ALLAH tanpa dia sedari....ghani 4tail...ingat betoi2,aku nak berpesan dgn kata2 ALLAH,,,bahawasanya yang berkuasa itu ALLAH,yg bijaksana itu ALLAH,,kamu tuuu,sebenarnya dari kalangan yg dipilih ALLAH utk jadi AG.walaupun ada sikit lawak kedudukan kamu,tapi ALLAH izin kamu di situ,,tapi.....amatlah malang kerana kamu pilih jalan yg dipimpin oleh Qarin,maka apabila nyawa sampai kerongkong,,panggil siap2 fru/pdrm dan apa2 pengaruh yg kamu ada untuk mengawal NYAWA kamu dari utusan ALLAH.selamat maju jaya..

    ReplyDelete