suara rakyat suara keramat

suara rakyat suara keramat
Kerajaan sepatutnya takut kepada rakyat. Bukan rakyat yang takut kepada kerajaan

Monday, May 30, 2011

Bodek yang melampau lampau !

Gurkah-gurkah politik di'port' pagi-pagi buta dah kata yang orang-orang melayu ni semua memang gila! Kalau tidak tak kan lah TukarTiub sanggup nak kata yang melayu ni ada macam-macam punya gila, kalau tak betul.

Kelmarin orang-orang melayu di Bandar Bayan Baru buat gila lagi. Mana tak gila, Mahyuddin Yassin @ Mat Sembab ada datang nak merasmikan mesyuarat perwakilan umno bahagian. Okey laa datang rasmikan mesyuarat, itu biasa, tapi yang buat gurkah-gurkah di'port' panas hati ialah pasal sikap gila nak bodek yang melampau-lampau.

Kawan tu (Mat Sembab) punya tarikh hari lahir kalau ikut surat beranak dia, ada lagi 2 minggu. Tapi akibat sikap gila nak bodek sanggup beli kek untuk kawan tu sambut awal, 'in advance celebration' kata orang putih.

Boleh mamposss.. kalau semua bahagian umno ada ketua macam ni..

dollah yankee -
Cuba ushar-ushar tengok..mana la tau kot-kot kek tu di buat daripada tepung kek yang ada adunan dna babi.. tak ke naya??!!

1 comment:

  1. hapy birthday to me, lg 2 minggu da

    ReplyDelete