suara rakyat suara keramat

suara rakyat suara keramat
Kerajaan sepatutnya takut kepada rakyat. Bukan rakyat yang takut kepada kerajaan

Saturday, April 09, 2011

Kah..Kah..Kah..baru dia ada AKAI !!!

Muhammad Bin Ali

Sabtu, 9 April 2011

Penjelasan Kenapa Blog Ini Berhenti Beroperasi !!!


Masalah 1 - kewangan !
Masalah 2 - kewangan !
Masalah 3 - kewangan !
Masalah saya :
Kereta dan rumah tertunggak.
Rumah saya hampir disita.
Bank menelefon bertalu-talu.
Ibubapa terpaksa bantu.
isteri terpaksa bagi pinjam duit.
Gaji pembantu rumah tidak dapat dibayar.
Duit minyak kereta pun tak berapa ada.


Orang fikir kita senang tetapi dalam hati menderita siapa kenang ?
Siapa mahu bantu kita berjuang jika orang sekeliling kita pun tidak peduli ?
Siapa yang mahu menolong sahabat ketika susah dalam berjuang ?

Maafkan saya. Saya sudah tidak larat nak menulis dalam keadaan tersepit macam ini.


Tulisan ini pun terpaksa dihasilkan selepas panggilan demi panggilan dari sahabat karib yang bertanya sehingga mereka turut menangis mendengar nasib saya sebagai blogger yang berjuang tetapi tidak dihargai.


Saya bukan tidak mahu berjuang tetapi saya sudah senak otak memikirkan jalan menyelesaikan masalah kehidupan yang melanda.


Saya tidak akan berhenti menulis ketika saya sedang mendapat hits 10 - 20 ribu sehari...
Tetapi saya terpaksa berhenti kerana masalah ini.

Saya akan kembali jika semua sudah kembali pulih !!!

terima kasih sahabat yang menanyakan keadaan saya. Saya akan ingat siapa yang ingat saya ketika menderita. Saya juga akan ingat siapa yang mudah lupa kawan-kawan selepas senang.


Iklankan di sini jika anda ingin membantu ! Saya tidak ada tauke yang ingin beri wang.
( tulisan ini menggunakan wifi bukan broadband )


 Dicatat oleh Panglima Perang Cyber pada 8:00:00 AM

dollah yankee -
Kah..Kah..Kah.. pi laa jumpa Novandri dari MiM, pi laa jumpa pisau.net
Kah..Kah..Kah.. baru hang ada AKAI !!!

4 comments:

  1. Mampus pi la kat hang!!!

    ReplyDelete
  2. Mungkin dia saja buat cerita untuk "masyuk" lagi banyak ... kan puak UMNO ni banyak duit,, apa pun syabas kepada blogger Pakatan Rakyat yang dah lama berjuang tanpa mengharap balasan dan imbuhan... kadang2 terpaksa mengeluarkan belanja sendiri untuk membantu Pakatan Rakyat... LAKUKAN APA SAHAJA ASALKAN UMNO TUMBANG....

    ReplyDelete
  3. anon 04:37:00 pm ..
    Kah..Kah..Kah..pikiaq cara lain lah nak mintak duit kat depa!!!

    ReplyDelete
  4. Punya dok KULUM sampai tak mau-mau...

    ReplyDelete