suara rakyat suara keramat

suara rakyat suara keramat
Kerajaan sepatutnya takut kepada rakyat. Bukan rakyat yang takut kepada kerajaan

Sunday, March 27, 2011

Kalau aku KPN, aku dah tangkap dia ni..!

dollah yankee -
Kalau aku jadi KPN, awal-awal lagi aku tangkap dia ini sebab kenyataanya begitu jelas menunjukan yang dia ada simpan dan sorok bahan bukti.
Nak tunggu apa lagi dato'?KUALA LUMPUR 23 Mac � Ummi Hafilda Ali saksi utama kes liwat pertama dan salah guna kuasa Datuk Seri Anwar Ibrahim 13 tahun lalu mendakwa ada lagi 18 klip video seks seperti yang ini, dan dia juga tahu siapa dalang di sebalik pembikinan rakaman berkenaan. Bukan itu satu saja sebenarnya ada lagi kata Ummi Hafilda seorang ahli perniagaan ketika mengulas pendedahan rakaman video seks melibatkan seorang pemimpin kanan Pakatan Rakyat.

Saya tidak pasti sama ada video yang didedahkan itu adalah salah satu daripadanya tetapi dalam pengetahuan saya terdapat sekurang-kurangnya 18 lagi rakaman video seperti itu yang disimpan oleh seseorang, katanya pada sidang media di Alor Setar semalam.

2 comments:

  1. menyimpan atau membuat filem dvd lucah adalah salah disegiundang undang malaysia tapi dibenarkan olih undang undang umno bn bangsat.

    ReplyDelete
  2. Kalau aku jadi KPN...

    Aku akan tangkap THREE STOOGES tu kerana menerbit, menyimpan, menayang dan pratonton video lucah kpd orang2 yg terpilih sahaja...(barua2 UMNgOk le tu)...

    Lepas tu aku akan tangkap pula Mek Ummi kerana menyimpan 18 video lucah, entah sape2 punya...

    Jam tu baru dia orang tau...

    He he

    ReplyDelete