suara rakyat suara keramat

suara rakyat suara keramat
Kerajaan sepatutnya takut kepada rakyat. Bukan rakyat yang takut kepada kerajaan

Sunday, October 24, 2010

Zahid Hamidi mabuk !!!

yang peluk erat Guan Eng ini ialah antara bekas ketua-ketua umno cawangan dalam bahagian jelutong di pulau pinang yang dah fed-up dengan perjuangan umno ...Gurkah-gurkah politik di'port' kata sama ada Zahid Hamidi 'meroyan' atau dia 'mabuk' tidak lah diketahui, bila semasa menggulung perbahasan pada penutup perhimpunan agung umno kelmarin dia kata yang mereka (umno pulau pinang) sudah bersedia untuk menumbangkan Guan Eng dan kerajaan Pakatan Rakyat di Pulau Pinang pada PRU-13.

Nak ambil balik macam mana? Kalau mesyuarat AJK umno cawangan-cawangan pun tak pernah cukup korum. Tak cukup korum satu hal, yang mesyuarat setahun sekali, itu pun semasa mesyuarat agung saja pun banyak.

Itu belum lagi kira yang ketua yang dalam cawangan yang ada ahli tak sampai 200 orang, tapi ketua cawangan pun tak kenal ahli-ahli sendiri.

Habis tu dok cerita apa??




dollah yankee -
Kah..Kah..Kah..dia tak tau kah yang Guan Eng selalu jumpa dan minta nasihat Lim Chong Eu?? memang sah Zahid Zahidi ni 'mabuk' !

1 comment:

  1. Salam

    Membaca profile anda, saya teringat yang saya terlepas dengan 100 unit beg tangan wanita dari kulit buaya kerana pihak Kastam tersilap orang. Dia macam kenal saya tetapi saya memang tidak kenal Pegawai itu.
    Saya balik dan jual ditempat saya dengan 100% keuntungan.

    ReplyDelete