suara rakyat suara keramat

suara rakyat suara keramat
Kerajaan sepatutnya takut kepada rakyat. Bukan rakyat yang takut kepada kerajaan

Sunday, October 10, 2010

PRK Galas: NOTIS


PRK Galas: Budak-budak sekolah, student-student U, tolong jangan buat gila. Yang ni semua kerja orang-orang tua, budak-budak pergi main jauh-jauh atau tak payah datang ke sekolah dari 26hb sampai 4hb sebab cikgu-cikgu dan cikgu besar-cikgu besar dah tentu tak ada kat sekolah sebab mereka akan sama-sama sibuk dengan pak-pak menteri berkempen sampai pagi.

Ibu bapa yang nak jumpa mana-mana cikgu besar sekolah dalam daerah jajahan Gua Musang, boleh cari cikgu-cikgu besar ini pada ceramah-ceramah kempen dan semasa lawatan-lawatan pak-pak menteri gerombolan ke sana. Time tu ... minta lah apa pun, dijamin dapat!

Kah..Kah..Kah..


dollah yankee -
Jangan bimbang dengan Ku Li, sebab dia pun makan nasi macam kita juga, lagi satu sampai bila pun dia hanya akan jadi KULI

No comments:

Post a Comment