suara rakyat suara keramat

suara rakyat suara keramat
Kerajaan sepatutnya takut kepada rakyat. Bukan rakyat yang takut kepada kerajaan

Saturday, July 10, 2010

Taubat akibat pukulan durian dengan kari kambing!

Ahli Parlimen Sibuti, Ahmad Lai Bujang
"I dah okey dahh.. malu ada, seronok pun ada. Malu sebab jatuh tergolek di-tengah-tengah orang ramai. Seronok sebab, dapat publisiti, blog dan akhbar tak tunggu lama nak publish berita ini. Orang ramai yang sebelum ini tak tau di-mana Sibuti, sekarang dah tau.."

"I makan terlalu banyak durian. Macam-macam jenis punya durian ada, D8? D24? 101? durian yang nama Raja Musang pun i bedal.."

"Dah laa pekena durian sampai tak ingat dunia, tengok pula sup kambing, kambing masak kicap, kari kambing, mana tak meleleh air liur?!.."

"I taubat..!"

Sementara itu cina-cina tua di'port' politik kata, ".. ini bolo punya olang, mana boleh makan itu dulian sama kambing? Nasib baik tarak makan itu dulian sama wisky, sama brandy ... sana tempat boleh mati ooo.."


dollah yankee -
Kah..Kah..Kah..
Durian pun ada D8? Ingatkan Bukit Aman saja yang ada D8..

1 comment:

  1. Sepatutnya bagi minum air tapai sekali ari tu! kah kah kah

    aku yang bingai
    e-Direktori Bloggers Malaysia

    ReplyDelete