suara rakyat suara keramat

suara rakyat suara keramat
Kerajaan sepatutnya takut kepada rakyat. Bukan rakyat yang takut kepada kerajaan

Tuesday, July 13, 2010

Kajian dari doktor yang gila!..renung buah dada boleh panjang umur?




Merujuk kepada artikel blogger http://biaqpila.blogspot.com/ kelmarin 11 Julai 2010 berhubung dengan kajian oleh seorang doktor di England, kalau kita renung buah dada perempuan selama 10 minit, sehari dapat memanjangkan usia kita 6 tahun ...

Kah..Kah..Kah.. kalau kita renung size yang diatas 10 minit sehari, jangan kata 6 tahun, silap-silap 60 tahun umur kita panjang..Kah..Kah..Kah..

dollah yankee -
Gila punya kajian ....



5 comments:

  1. Depa kata kalau cium sambil tarik nafas panjang boleh tenangkan fikiran.

    Jadi kalau tenung lama-lama dan cium... maka umur panjang dgn fikiran tenang...

    ReplyDelete
  2. Lebih percaya kajian doktor dari AJAL & MAUT?

    Yang penting ialah sihat sehingga hujung nyawa. Kalau boleh biar tersungkur semasa sujud bukan tersungkur di tengah jalan.
    Kalau boleh biar mati di bilik mandi bukan bertahun dimandikan anak bini baru mati.

    Mudah-mudahan

    aku memang bingai

    ReplyDelete
  3. inilah dia blogger pembangkang yg amat suka kepada posting yg berkaitan dgn seks, tanpa kau sedar kau sendiri menyebabkan org jadi gila seks, kaulah antara penyebab banyaknye berlaku kes pembuangan bayi ni sebebnarnya, kalau tak percaya cakap aku, cuba kau buka lagi beberapa blog pembangkang yg banyak sangat dok jual ubat kuat seks, kepala hotak pembangkanglah, cakap tak serupa bikin, cakap pandai, apa ko nak cakap dari apa yg telah kau keluarkan ni mendatangkan kebaikan untuk org, cuba kau fikir, kenapa kau perlu keluarkan gambar2 yg mcm ni untuk menjelaskan apa yg nak kau tuliskan, tak perlu gambar pun org boleh fahamlah bingai, mmg inilah sikap pembangkang yg gila seks, dah tu bila jadi mcm2 kat luar tu, lu org tuduh kerajaan dan salahkan kerjaan, nilah namanya org bangang, posting ni mmg tak sesuai..bangang bin bingai..

    ReplyDelete
  4. KAU YANG GILA SEKS SEBENARNYA, KELUARKAN DALAM BLOG, NAK CARI PUBLISITI MURAHAN..KAU TANGGUNGLAH DOSA SELAGIMANA ORG MEMBUKA DAN MELIHAT GAMBAR NI DARI BLOG KAU..KAU LAH PUNCANYA..

    ReplyDelete
  5. anon 5:06pm /5:08pm
    Kah..Kah..Kah.. kita kena jadi manusia,nak jadi malaikat tak boleh,nak jadi binatang pun tak boleh..

    ReplyDelete