suara rakyat suara keramat

suara rakyat suara keramat
Kerajaan sepatutnya takut kepada rakyat. Bukan rakyat yang takut kepada kerajaan

Saturday, May 01, 2010

Berhati-hati ketika memandu ??!!




dollah yankee -

Macam ni punya cara turap oleh JKR, habis tu nak suruh kita pula sebagai pengguna jalan raya untuk berhati-hati ketika memandu ??!!

Ini lah hasilnya bila mereka telah menggunakan wang kita untuk membiayai pengajian jurutera-jurutera ini sebagai biasiswa.

JD (Jurutera Daerah) ini memang 'mangkuk' !



1 comment:

  1. bang dollars, jgn marah kat dia. betulla dia buat keja tu. budget utk turap 10 kaki je. yg balance kena tunggu badjet 2011. badget tawun ni dah habih

    ReplyDelete