suara rakyat suara keramat

suara rakyat suara keramat
Kerajaan sepatutnya takut kepada rakyat. Bukan rakyat yang takut kepada kerajaan

Tuesday, March 16, 2010

Zahrin terkejut

Ketika Ahli Parlimen Bayan Baru,Pulau Pinang Zahrin Hashim yang telah melompat keluar dari PKR sedang rancak berceramah dengan berapi-api didepan ahli-ahli UMNO disatu 'function' di Bayan Lepas,Pulau Pinang sabtu lalu, tiba-tiba tersentot, terkejut dan merah segala muka dan telinga juga berasap sebab telah didatangi oleh dua orang wakil yang mewakili pengundi-pengundi Parlimen Bayan Baru telah menyerahkan kepadanya 'petition' yang ditanda tangani oleh 2,000 pengundi-pengundi mendesak agar dia melepaskan jawatan sebagai Ahli Parlimen untuk membolehkan mereka memilih seorang calon baru untuk mewakili pengundi-pengundi Bayan Baru.

dollah yankee -
Kah..Kah..Kah.. selepas itu ceramahnya sudah tak ketahuan punca sebab terkejut!

4 comments:

  1. kira ok la tu sebab terkejut je, kalau terkencing berak kat situ lagi susah woo...woi zahrain tak paham2 lagi ke orang dah meluat....projek golf bukit jambul tak dapat dah. jangan sampai kempunan plak pi la jadi caddy kat padang tu kot2 boleh ubatkan hati yang luka.kah...kah...kah......nasib baik aku bukan pengundi hang, kalau tidak......ish...ish....tak tau la apa aku nak buat kat hang.

    ReplyDelete
  2. hahahha....padan muka dia

    ReplyDelete
  3. Salam ziarah sini, permintaan, boleh masukkan blog saya di sini untuk menyebarkan dengan lebih luas lagi artikel agama saya kepada masyarakat, segala kerjasama anda dirahmati Allah.

    http://ustaznoramin.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Nu-prep Tongkat Ali, keluaran sepenuhnya Syarikat Berkaitan Kerajaan(GLC)
    adalah produk Tongkat Ali yang terbaru dan paling berkualiti dalam pasaran
    sekarang. Di perbuat dan mengandungi 100% estrak Tongkat Ali yang larut air
    sepenuhnya.

    Nu-prep ini tidak mengandungi habuk kisaran daripada batang mahu pun akar
    Tongkat Ali. Ianya dikering beku, dijadikan serbuk dan di datangkan dalam
    bentuk kapsul bagi menjamin pengekalan nilai komponen aktif.

    Kawalan kualiti yang ketat dalam semua peringkat pengeluarannya menjadikan
    Nu-prep berkualiti tinggi dan mendapat pengiktirafan dari luar negara melalui
    proses paten dari US dan Eropah.

    US Patent : US7,132,117 B2
    Europe Patent : EP1,313,491 B1

    Saintis tempatan telah membuat kajian keatas kesan Nu-prep Tongkat Ali ekstrak
    larut air. Hasil penyelidikan mendapati bahawa terdapat beberapa kesan positif
    dan manafaat kepada kita. Antaranya :

    a) Peningkatan tahap testosterone pada lelaki
    b) Peningkatan daya seksual
    c) Peningkatan tenaga
    d) Memperlahankan proses penuaan (anti ageing)

    Risiko Paras Testosteron yang Rendah.

    Kajian perubatan telah menujukkan bahawa paras testosteron yang rendah
    mendorong kepada :

    1) Serangan Sakit Jantung dan Penyumbatan otot Kardiak
    2) Angin Ahmar dan Penyakit Saluran Darah
    3) Penurunan metabolisma lemak badan
    4) Penggumpulan lemak dalam badan
    5) Penyakit Alzheimer
    6) Osteoporosis dan Patah Pinggul

    Anda berminat menjadi peruncit Nu-prep?

    Sebarang pertanyaan mengenai peruncit dan pembelian boleh menghubungi di talian 019-3863474 atau email kami seperti alamat email di bawah:

    de_ cipta@yahoo.com atau nuprep75kl@gmail.com .

    Penghantaran secara consignment di kawasan sekitar Kuala Lumpur boleh diuruskan


    Untuk maklumat lanjut mengenai Nu-prep sila layari www.biotropics.com.my

    ReplyDelete