suara rakyat suara keramat

suara rakyat suara keramat
Kerajaan sepatutnya takut kepada rakyat. Bukan rakyat yang takut kepada kerajaan

Sunday, January 31, 2010

Oo..sebab tu Zahrin marah sangat ..


Sebut pasal Zahrin Hashim, semua orang tempatan yang minat politik, kenal sangat-sangat Zahrin ni. Semua lubang dia ada dalam 'poket' gurkah-gurkah politik di 'port', dan ada yang pernah buat kerja-kerja 'underground' untuk dia semasa dia jadi Ketua Bahagian UMNO dulu.

Apa punca? Ada mulut gatal yang nak tahu sebab apa Zahrin ni sudah 'attack' Guan Eng.

Puncanya cukup simple, iaitu selepas kecewa jawatan pengerusi PKR dirampas oleh Prof.Mansor, dia memendam rasa, 'merekam' kata gurkah, hanya tunggu masa nak meletup.

Menurut gurkah-gurkah politik, Zahrin melompat sebab cubaannya untuk mengambil alih projek pengswastaan pengurusan kelab golf bukit jambul dengan syarikat yang bermodalkan RM2.00 telah ditolak oleh Guan Eng.

Jadi Zahrin begitu 'frust' selepas gagal mendapatkan 'endorsement' dari Guan Eng untuk ambil projek tersebut.


dollah yankee -
Kah..Kah..Kah..

4 comments:

  1. Orang PKR sama je dengan orang UMNO(tolak Cina & India!). Masuk politik pasal nak cari makan, nak buat harta, nak buat mahligai...
    DSAI pun kalau dalam ceramah bukan main lagi kata nak mendisiplinkan pemimpin-pemimpin PKR yang 'bermasalah'(kalau ada). Rupa-rupanya memang ada pun pemimpin-pemimpin PKR yang saling tak tumpah macam pemimpin UMNO! Apa maksud semua ini? DSAI tak buat kerja? DSAI hanya menanam tebu di bibir mulut?

    ReplyDelete
  2. Betul tu Dollah Yankee, bising ex UMNO Be End macam tu lah. Jika kuasa diambil dan tak dapat pula projek, melentinglah. Guan Eng cuba nak ikut pemerintahan Omar Abd.Aziz. Walaupun bukan Islam tapi dia menyanjunginya. Dah rapat dengan TGNA dan PAS. Ini mesti disokong dan diamati gerak kerjanya. Saya sarankan Zahrain dan mereka yang sewaktu dengannya segera "chow" dari PKR dan PR. Sbg orang Melayu dan membenci segala bentuk penyelewengan dan salah guna kuasa UMNO Be End kita tegakkan PR untuk PRU13. Wassallam

    ReplyDelete
  3. orang cina pun cuba ikut pemerintahan omar abdul aziz.ni orang islam nak penting diri n poket sendiri.sedar la wahai kaumku sesungguh dunia ni hanya pinjaman sahaja.pangkat hanya didunia sahaja.

    ReplyDelete
  4. Bengong la Zahrain Hashim nie....ada ke patut hari nie dia marah pada Air Asia kerana kempen melampau.. ingat rakyat bodoh ke apa kempen yang hang marah.....dengki betul kalo MAHB naik kan tax takkan nak diam.....ko x pe la naik MAS semuanya rakyat bayarkan......pakai duit rakyat.....tapi rakyat nak kena bayar lebih untuk gaji korang...... dah la lompat parti....

    ReplyDelete