suara rakyat suara keramat

suara rakyat suara keramat
Kerajaan sepatutnya takut kepada rakyat. Bukan rakyat yang takut kepada kerajaan

Tuesday, December 29, 2009

Hari tu hari kau,hari ni hari aku!

30.11.2009


"Potong kaki dia..Potong kaki dia..!!!", nasib baik enam orang yang attack dia hanya guna pisau dapur, macam mana kalau mereka guna parang panjang macam gangster dalam filem-filem tamil tu? Dah tentu pagi ini kaki dia hanya akan tinggal sebelah.

Nama pun "Mak Mandin Kumar",...aiyooo, nama pun sudah ada unsur-unsur gengster, dia ini lah yang telah membakar dan memijak gambar Guan Eng semasa satu demonstrasi oleh Pemuda BN pada 30 November lepas.

dollah yankee -
Ini mesti ada kes besar yang dah mangkok ni buat, kalau tidak tak kan sampai gangster lain nak tetak kaki dia? Selalunya kaum-kaum macam ni akan tunjuk ranggi dan lagak bila ada pegang sikit jawatan dalam parti politik.

No comments:

Post a Comment