suara rakyat suara keramat

suara rakyat suara keramat
Kerajaan sepatutnya takut kepada rakyat. Bukan rakyat yang takut kepada kerajaan

Saturday, October 31, 2009

Under who's order?

Belum pernah ada sejarah MP Barisan Nasional kondem sesama sendiri. Tapi dizaman Najib Altantunya semua ini sudah dan akan jadi.

MP Barisan Nasional telah mendesak supaya Ong Tee Keat dan Koh Tsu Koon untuk segera berundur dari jawatan kabinet mereka kerana mereka berdua ini dikatakan sudah tidak lagi diterima rakyat.

"Tolong berhenti. Jangan timbulkan sebarang masalah lagi untuk Perdana Menteri. Anda berdua sudah tidak lagi dipercayai lagi oleh rakyat. Dan masih banyak lagi orang yang layak untuk ambil alih tempat anda!. Get out!"

dollah yankee-
Wow..! kalau sudah sampai berani bercakap direct.. ini mesti ada arahan dari sapa-sapa, kalau tidak mangkuk-mangkuk ni semua tak berani nak buat macam tu, ini mesti kes busuk hati sebab tak dapat gasak duit rakyat, sebab tak ada jawatan menteri. Maklumlah, sekarang kuasa menteri dikabarkan boleh approve projek yang berharga 100 juta.Lagi pun mangkuk dua orang yang bising ni(Sri Gading dan Kinabatangan), dah lama dok menyalak, tapi tak ada orang ambil pot, untung-untung bila main stail ni,kot-kot la najib boleh buka mata sikit...pasai depa hisap kuat sangat!

MCA,Gerakan kalau keluar dari BN dan combined dengan DAP, panggil pula MIC dengan parti hindu lain mai duduk sekali...baru laa musibat mangkuk-mangkuk ni ada akai, dan depa ni memang suka tengok melayu lingkup ...

No comments:

Post a Comment