suara rakyat suara keramat

suara rakyat suara keramat
Kerajaan sepatutnya takut kepada rakyat. Bukan rakyat yang takut kepada kerajaan

Thursday, October 15, 2009

Transformasi? Boleh! Kanan Transformasi,Kiri fulusi !

Perak UMNO Youth delegate claimed that the wing did not care enough for its members.

Zainuldin Helmi said that although Youth members were always willing to serve the party, the wing's leadership never asked about their welfare.

"For example, always lend a hand when a by-election is called and we are the ones who will work on the ground day and night to ensure that Barisan Nasional wins.

"But no one bothered to ask us if we have had our meals or drink or whether we have enough fuel to return to our home states.

"Many of us willing to sacrifice our time and money for the party. In fact, i had to borrow money from my wife to pay for the party activities and to help supporters who are having problems.

"We are not asking for much but we hope the leadership will consider our plight ." He said when debating Youth Chief Khairy Jamaluddin's keynote address.

Perlis delegate Mohsin Yusuf said one said one member had even borrowed up to RM7,000 from moneylenders to finance party activities.


dollah yankee -
Kah..Kah..Kah.. tu diaaa.. tak paham lagi kaaa.. KJ? Hang sorang saja yang dok roket, hang sorang saja yang dok rembat, hang sorang saja yang dok gasak dulu...
hang makan isi, kami kuah pun tak dak.
Lepas pak mentua hang dah melingkup, lepas hang kena kancin, hang nak suruh kami, pemuda buat transformasi sikap? Kami saja yang ber-transformasi? Hang? Nak rembat lagi ataih tiket Ketua Pemuda?

"Sudah laa KJ... hang dok main wayang lama sangat dahhh.. !, bagi laa kat orang lain sama.."

Dulu depa dok minta cara berlapik hang tak paham, maklumlah oxford, hang mana paham kiasan-kiasan cara orang melayu ni...

Sekarang depa minta direct...

Depa buat kerja siang malam nak bagi hangpa menang, tapi hangpa tak pernah tanya makan minum depa, tak pernah nak huluq duit minyak nak balik. Pinjam duit bini, tolong orang lain. Sampai pinjam duit kat ah long laaa ...
(Sebut nama ah long ni bukan apa... kot-kot cepat sikit dia huluq, kalau tak huluq, tahun depan punya persidangan, tangan sebelah hilang, kena kerat dengan ah long... kah..kah..kah..)


Kalau sampai macam ni pun hang buat-buat tak paham lagi, tak tau laaa...nak kata macam mana lagi...

No comments:

Post a Comment